söndag 8 mars 2009

När har det gått för långt?

Alltså jag är gift med värsta daytradern. Han sitter och köper och säljer hela dagarna. Det första han gör när han vaknar på morgonen är att slå på datorn för att se om han sålt nåt under natten. Det sista han gör innan han lägger sig är att sätta ut nåt för försäljning. Coolt. Jag frågar lite då och då hur det ser ut med våra tillgångar. Det ser braaa ut det här.

Mm. Jag är typ miljardär nu. Känns fint så här i lågkonjunkturen.

Nu ska jag bara hitta en bank som vill lösa in vårt WoW-guld.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sååååå glad över att du är tillbaka!! KRAM

Kam sa...

maria: Taaack :)Kram kram

Helena sa...

Hahahaha, den som blidde rik av WoW-guld :) Fast nu är jag ju ingen WoW-änka längre så nu kan jag bara skratta åt andra ;)

Välkommen tillbaka!!

Kam sa...

helena: :) Och tänk, all denna rikedom för några sålda stenar.

Och tack! :)