tisdag 10 mars 2009

Leverantör som leverantör

Förra veckan var vi Stockholm på båtmässa. Jag, maken och Lejonet. Kul att kolla på båtar. Verkligen. Men i alla fall, innan mässan åkte vi in till stan för en promenad och för att andas lite storstadsluft. Gamla stan, Stranvägen(där jag förresten såg Linda Skugge och Katerina Janouch äta lunch på Diplomat. Fräckt va?) och slottet. Lejonet lyfte benet mot slottet. I flera minuter. Det kändes lite så där. Kissa på slottet liksom?

jag: Var det där verkligen ok?
maken: Vad ska dom göra? Nu är han ju Kunglig hovleverantör.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*haha* Jag är mäkta stolt över att vara uppfödare till denna Kungliga Hovleverantör =)


Bilderna är tagna med originalobjektivet till min EOS 400d.
Vårbilden är tagen med macrotub (mellanringar)
Åsså bilxten så klart =)

Kram på er!

Kam sa...

elmida: Jorå, han vet nog var han ska pinka revir;)

Du tar så himla fina bilder. Mina känns som blaj i jämförelse. (Prestationsångest ju)