måndag 16 mars 2009

Jag visste det

Jag pratar med den kvalitetsansvarige på jobbet. Ganska Ok prick. Lite dryg. Vet/kan allt bäst. Såna är kul att retas med lite.

jag: Tänk vad coolt att öronen växer hela livet.
han: Ja, jag vet.

(både sörplar kaffe)

jag: - Det är en myt.
han: - Näe, det är det inte.
jag: - Jo. Så är det faktiskt. Det är inte sant.
han: - Jo, det är sant.
jag: - Nej. Det är inte sant. Det är bara en myt!
han: - Hur vet du det?
jag: - Äh. Det vet väl alla.

Nu vet jag någon som googlar som satan.

2 kommentarer:

Tre stycken sa...

Ha, det gillade jag! Snyggt! Snart har du en länk på mejlen som bevisar att han har rätt :-) Och inte Wikipedia! Nejnej, något som man inte kan ifrågasätta ska det vara :-)

Kam sa...

tre: hehe, ja jag känner på mig att det sista ordet inte är sagt.