torsdag 12 mars 2009

Blommor av stål

Jag önskar at jag kunde dela med mig ett ljudklipp av maken och hans vänner som spelar WoW (nä, jag har inte spelat in, men feel free att visualisera). Dom samlar på en massa saker. Jag pratar om män, runt 30-40 år. Nyss råkade jag höra när maken pratade i sitt headset om några blommor som en av dessa män samlar på.

jag: Blommor?! Skojar du, springer han runt och samlar blommor?
maken: Mm.
jag: Och du springer runt och samlar stenar. Vad söta ni är.
maken: (fnyser) Inte jag. Stenar är hårdare än blommor.

5 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Hej fetto. :-D (Du bad om det hehe) Nu har jag hört mig för lite... är det gamla "Routan" kompisen som bloggar här? Ja nu måste jag ju kika in här fler gånger såklart. Tjenis.

Kam sa...

finnen: Hehe, klart det är gamla routan. Eller feta rutan. Och kram (om jag kom runt) :D

Finnpajsaren sa...

Jag tyckte väl du såg lite lagom tjock ut. Då var det du alltså. :-D
Nä, men trevligt att råka på dig här. Kanske blir en irl nångång om man har tur?

Kam sa...

finn: Lagom är bra :)
Det vore väldigt trevligt att träffas på riktigt.

Finnpajsaren sa...

Det får vi styra upp. Trevlig helg på dig!